Dyson DC52 Extra Allergy

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Extra Allergy op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

tam00171 26-08-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

perfect, efficiënt, verliest niet de macht, praktijk, zeer effectief voor allergische persoon
effectief voor haren van huisdieren

oldieslover 17-06-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Stofzuiger doet wat ik ervan verwacht had,goede zuigkracht en handelbaar al valt het een beetje tegen dat de stofzuiger pracktisch na iedere zuigbeurt moet geleegd worden

pvde2013 25-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Ik had een hoge pet op van Dyson. Nu heb ik er een en valt hij eigenlijk wat tegen. De steel van de stofzuiger is voor lange mensen beslist te kort. Ook het kliksysteem van de steel klemt slecht. De smalle zuig mond met op het eind een borsteltje is al lam. Het borsteltje schuift naar achteren en de gaatjes in de zuig mond creëren valse (zuig)lucht. Je auto even uitzuigen is niet echt handig. Het stof reservoir legen gaat niet echtgemakkelijk en er blijft veel stof achter als je uitsluitend de rode knop gebruikt. Dus moet je steeds het hele reservoir schoonmaken. Voor het overige ben ik tevreden met de Dyson.

chrisdroogmans 16-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Zeer goed stofzuiger, omdat je geen zakken meer nodig hebt.
Heeft een goede zuigkracht. Zeer wendbaar.
Parketborstel is zeer handig.
Nadeel: buis draait niet aan het toestel (wel aan het handvat) hierdoor knijpt de buis dicht bij het draaien.
Te kleine wieltjes.

L. Domhof 14-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Prachtig om te zien maar dat is natuurlijk geen reden om een stofzuiger te kopen. Dat je geen stofzuigerzakken meer hoeft te kopen natuurlijk wel. Ook de zuigkracht is erg goed. Wat wel een nadeel is volgens mij, is dat bij het legen van de stofzuiger je staat te hannesen boven een vuilnisbak en evengoed nog alle fijne stof om je oren krijgt. Je moet ook veel pulken om alles uit de stofzuiger te krijgen. En door het handvat wordt je gedwongen om je hand op een bepaalde manier te houden, dat vindt ik niet zo fijn. Ik zou graag bij Dyson werken, de ideale stofzuiger moet ergens zijn! Deze is goed maar verdient nog geen 10.

Carole1409 13-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

toch concept maar minder goede punten voor gebruikgemak want de draaibaarheid vind ik niet optimaal
Duurzaamheid kan ik moeilijk inschatten na 4 maanden maar ik hoop toch 10 jaar (aangezien de aankoopprijs !)

DysonDC20 12-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Waarom een lage score zal u zeggen, nou ik zal het u uitleggen, het is eigenlijk gewoon heel simpel.
We zijn de Dyson van 3 jaar geleden gewend de dc 20.
De oude Dyson wilde we gaan gebruiken voor de bovenverdieping en de zolder om niet iedere keer op en neer te moeten zeulen met de stofzuiger.
Maar na de eerste keer stofzuigen viel ons op dat de voet niet lekker over de vloer gaat ten opzichte van het oudere model.
Daarnaast neemt de DC52 4x zoveel plaats in bij het opbergen, omdat je de stang rechtop naast het model moet plaatsen, bij de Oudere DC20 kan je de slang om/langs de stofzuiger begeleiden.
Wij hebben de DC52 op Marktplaats weer verkocht en zijn meer tevreden met onze oude DC20.
Maar de zuigkracht blijft natuurlijk ook bij De DC52 perfect zoals een Dyson hoort te zijn.

Marko

cools-porte 12-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Zeer goede stofzuiger. Hoge zuigkracht waardoor het veel properder is dan met onze vorige stofzuiger. Enige nadeel is dat hij ruim groot is voor op en af de trap te sleuren.

Bebelmans Hinck 12-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Uitstekende stofzuiger, zeer makkelijk te gebruiken, krachtige zuigkracht, de beste die we in handen in 50 jaar huwelijk. Te vroeg om een oordeel te geven over duurzaamheid
Negatief: de meeste onderdelen plastic.

edvog 12-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Prima toestel, dat zijn werk uitstekend doet. Wel een beetje luidruchtig, ligt goed in de hand. Veel beter dan onze vorige stofzuiger zonder stofzak.

Jacquelinevanlanen 04-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Extra Allergy

Nog maar sinds kort in bezit, nu al enthousiast!!!! Prima zuigkracht, wendbaarheid en gemak!!!!
Kan dus nog niet zoveel anders dan bovenstaand melden.